Terkini

Menu

11 Isi Hati Anak yang Tidak Terucap



Anak-anak adalah harta bernilai kepada kita yang dikurniakan Allah s.w.t, oleh yang demikian sayangilah mereka sepenuhnya.

Berikut adalah antara isi hati anak-anak kita yang mungkin tidak pernah terucap kepada kita. Jadikanlah panduan sebagai tip mendidik mereka dengan betul.

1. Cintailah aku sepenuh hatimu, aku amat cintakan kamu


2. Aku ingin jadi diri sendiri, maka hargailah aku.


3. Cubalah mengerti aku dan cara belajarku.


4. Jangan marahi aku di hadapan orang ramai.


5. Jangan bandingkan aku dengan kakak dan adikku.


6. Ayah-ibu, jangan lupa, aku adalah fotocopimu.


7. Semakin membesar maka janganlah terus anggap aku anak kecil.


8. Biarkan aku mencuba, beritahu saja bila aku salah.


9. Jangan membuatku bingung, maka tegaslah padaku.


10. Jangan suka mengungkit kesalahan-kesalahanku.


11. Aku adalah ladang pahala bagimu.

Sumber: Facebook

Share This:

Post Tags:

PENAFIAN

Segala penulisan dan testimoni berkenaan produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan apa jenis penyakit dan masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu


Sebahagian artikel adalah dari sumber luar yang dinyatakan punca sumbernya.

3 ulasan to ''11 Isi Hati Anak yang Tidak Terucap"

ADD COMMENT

  • To add an Emoticons Show Icons
  • To add code Use [pre]code here[/pre]
  • To add an Image Use [img]IMAGE-URL-HERE[/img]
  • To add Youtube video just paste a video link like http://www.youtube.com/watch?v=0x_gnfpL3RM